Sverige idag

Nyhetssida för ansvarsfulla svenskar.

Israel/USA fortsätter sin propaganda mot Iran – Iranier mördad i Texas

Posted by sverigeidag på januari 20, 2012

Ett svar to “Israel/USA fortsätter sin propaganda mot Iran – Iranier mördad i Texas”

  1. Ursäkta, men nu får väl förfaan USA ( och Israel) ge sig. Börja ett nytt krig när de nyss avslutat ett annat.
    Förstår mer än väl, att Iran behöver näpsas, eller kvävas, men ett nytt krig?
    Finns det inga andra möjligheter?
    Tänker på alla dessa unga amerikaner som ska utkämpa detta igen, och deras familjer,
    Ja, jag är fullt medveten om Iran och deras kärnvapensprogram, Att de har byggt en bunker 80 m under mark, för att undkomma bomber. Där de fortsätter utveckla kärnvapen och ev bomber, Inkl det lilla som är publicerat i media. .
    Bara vetskapen gör mig livrädd.
    Men ett nytt krig?
    Jag är inte rätt person att uttala mig om det, om jag ser krasst på det. Men ändå.
    Samtidigt känner jag stor tacksamhet.
    Ibland är man kluven.

Kommentera

 
