Sverige idag

Nyhetssida för ansvarsfulla svenskar.

Hur man debatterar ner ”anti-rasister”

Posted by sverigeidag på november 27, 2011

Det här är en av de bästa svenska filmerna som gjorts om massinvandring och tvångsintegration. En eloge till filmskaparen! 

5 svar to “Hur man debatterar ner ”anti-rasister””

  1. inte alltid vit said

    Å går man på solarium eller vistas för länge i solen så blir man inte längre vit..

  2. Vahns said

    Detta var det bästa jag sett. En stor eloge till den/de som gjort denna film. Har laddat ner den, för att visa för mina vänner som inte begriper någonting.
    Kram och ett stort Tack.

  3. Andreas said

    Jag är laddad till försvar!

  4. Anders said

    Till filmskaparen: ”Du har gjort ett fel här. Vid 07.09 så visas en kvinna som går på en landsväg. Det här lilla filmklippet är från västfronten under andra världskrigets slutskede. Kvinnan ifråga är tyska och hon har blivit våldtagen av antingen brittiska eller amerikanska soldater. Detta har alltså ingenting att göra med dagens situation.

    • bobbenswe said

      Rätt klipp med kvinnan som gick vid en landsväg men fel i analysen av bilden. Jag såg samma dokumentär om Tysklands fall under 2:a världskriget. Jag är säker på att kvinnan filmades på Östfronten och hade våldtagits av ryska soldater. I detta avsnitt berättades om en kvinna som begick självmord genom att dränka sig i floden efter en brutal våldtäkt.
      De ryska soldaterna var ökända för sina övergrepp mot tyska kvinnor och det är historiskt belagt att det användes som en krigshandling före att bestraffa ”herrefolket” i Tyskland. Jag har aldrig hört att övergrepp från Brittiska eller Europeiska soldater skulle vara systematiska och vanligt förekommande på samma sätt. För övrigt verkar det vara en bra film men på tok för lång.Dra ner den till max 10 min.

Kommentera

 
