Sverige idag

Nyhetssida för ansvarsfulla svenskar.

Dags för fredagsmys?

Posted by sverigeidag på maj 27, 2011

Varje dag ger reklamen dig sådana här bilder. Du ska vänjas vid Det Nya Sverige. Det är så här etablissemanget vill att det ska se ut i Sverige. Vi andra bojkottar företag som gör reklam för mångkultur, i det här fallet bojkottar vi OLW.

4 svar to “Dags för fredagsmys?”

  1. Jag har bojkottat Olw för länge sedan. De flesta kycklingsorter köper jag inte heller. Folksam försäkringar är bojkottade pga deras muslimska försäkringar. Media markt handlar jag aldrig på eftersom de kör arabisk reklam. Avslutningsvis vill jag uppmana alla som handlar på mataffär att lägga Bacon och annat griskött i halaldiskarna

  2. Evita said

    Jag såg häromdagen reklam på tv4, den var på arabiska med svensk text. Jag ville inte se eländet och stängde av dumburken. Usch vad jag tycker illa om multikultihelvetet. Det känns inte som Sverige längre.

  3. kompis_en said

    Såg även att i reklamen för bantningspillret ”Alli” så sitter en grupp kvinnor och samtalar, lite malplacerad, men i mitten så sitter en kvinna från valfritt MENA land och bryter på svenska.
    Så otroligt mycket propaganda att man kräks.

  4. Roberg Grönhagen said

    Själv blir jag illa berörd och mår dåligt av denna påtvingade propaganda. När jag hör den glada positiva sång som fredagsmys, vilken jag borde lyftas upp av, trycks jag ned för att jag tänker på Sveriges undergång. Etablissemanget har bestämt att det är coolt med mörkhyade män som förökar sig med svenska kvinnor, inte tvärtom, gud vet vad det skulle sända för signaler.

    Bojkotta OLW!! Trots att de har bättre chips än Estrella.

Kommentera

 
